Reklamacje

Jak zgłaszać reklamację?

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@wertis.com.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

    • imię i nazwisko,
    • adres,
    • numer kontaktowy oraz adres e-mail Kupującego,
    • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
    • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zawartość paczki należy sprawdzić w momencie odbioru.

Paczkomaty:

  • Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
  • Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.

Dostawa kurierska i pocztowa:

  • W razie ewentualnego uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku reklamacja nie będzie uwzględniona.

Producenci

Newsletter

Tax Free

image

Sklep internetowy na platformie SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie